Vertrek - Reisverslag uit Sint-Eustatius, Bonaire van David Swinkels - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Sint-Eustatius, Bonaire van David Swinkels - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: David

Blijf op de hoogte en volg David

21 Oktober 2012 | Bonaire, Sint-Eustatius

De dag is gekomen voor het vertrek van Nederland. Ik ga dat geordende koude platte landje 2 maanden inruilen voor een warm eiland in het caribisch gebied. Nog maar 5 uur en dan ben ik onderweg naar Amsterdam. Dan vanaf Amsterdam naar Parijs met een 747 en vervolgens naar Sint Maarten. Daar aangekomen moet ik 8 uur wachten voor het vliegtuigje naar Sint Eustatius. Dus dan kan ik ook wat gaan rond kijken. Daarna een vlucht van 20 minuten van het ene eiland naar het andere en dan zal ik er eindelijk zijn.

Spannend!

• 23 Oktober 2012 - 15:42

Jouw Kleine Broertje:

Hee Bro,

Mooi dat je een goede vlucht hebt gehad!
    Hoe is het daar? beetje zonnig? Je ligt nu natuurlijk al op het strand! haha
    Wanneer moet je beginnen om te gaan werken?
    Plaats maar weer snel een bericht op de site ;)

greets your litle bro

• 23 Oktober 2012 - 17:44

Mama Irene:

Lieve, lieve jongen.. David

welke zwem diploma heb je nog niet binnen??
    Nu heb je kans, de snorkelen en ook de duiken diploma's erbij te halen, hahaha pas op haaien (?)..
    Eerst lekker uitwaaien op "Statia" ( St. Eustatius) en beleef de schoonheid van dit eiland.
    Genieten van de mooie natuur, de mensen en ontdekt de kleurijkheid van je leven..

Dikke kus van mama